Sonda
Jak lubisz kupować ?
Promocje
Filtr płaski okrągły SECAIR 2000.11 klasy P1
Filtr płaski okrągły SECAIR 2000.11 klasy P1
1,00 zł 0,70 zł
szt.
Biolatrin. Środek do szamb
Biolatrin. Środek do szamb
27,00 zł 25,50 zł
szt.
Kombinezon ochronny Alphatec 3000
Kombinezon ochronny Alphatec 3000
169,00 zł 109,00 zł
Kombinerki Szczypce izolowane 1000V 180mm Knipex
Kombinerki Szczypce izolowane 1000V 180mm Knipex
99,00 zł 85,00 zł
szt.
Okulary ochronne MSA Altimeter bezbarwne
Okulary ochronne MSA Altimeter bezbarwne
59,00 zł 49,90 zł
szt.
Półmaska Secura 3000 z filtrami P3
Półmaska Secura 3000 z filtrami P3
95,00 zł 85,00 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

ZWROT BEZ PODANIA PRZYCZYNY

1) Konsument może zrezygnować z zakupu, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zalecamy aby zwracany towar odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim dowodem zakupu. Zwroty prosimy kierować na adres
Firma Handlowa Kwasek ul. Żwirki i Wigury 4 27-600 Sandomierz z dopiskiem „zwrot -kwasek.pl”
Firma Handlowa Kwasek dokona zwrotu wartości zamówienia (lub odpowiednio do wielkości zwrotu, części zamówienia) w terminie 14 dni od daty otrzymania zwrotu. Użytkownik dokonuje przesyłki zwrotnej na swój koszt. Firma Handlowa Kwasek Spółka Jawna nie przyjmuje przesyłek nadanych "za pobraniem" od klientów.

 
REKLAMACJE
 
1) Sprzedawca obowiązany jest do dostarczenia produktów bez wad.

2) W przypadku reklamacji zalecamy kontakt e-mailowy na adres: poczta@kwasek.pl

3) Reklamacje towarów objętych pisemną gwarancją producenta można także zgłaszać bezpośrednio u producentów, zgodnie w instrukcją zawartą w gwarancji, co znacznie przyspieszy ich rozpatrzenie.
 
REKLAMACJE NA USZKODZENIA W TRANSPORCIE
 
1) Sklep kwasek.pl dokłada wszelkiej staranności co do bezpiecznego przygotowania towaru do transportu.
 
2) Towar doręczony przez kuriera należy niezwłocznie sprawdzić czy nie posiada uszkodzeń mechanicznych mogących powstać w transporcie.
 
3) W przypadku uszkodzeń należy zachować towar wraz z opakowaniem i niezwłocznie powiadomić obsługę sklepu kwasek.pl.
 
4) Kurier zgłosi się do Państwa ponownie w celu spisania protokołu szkody. Ważne jest aby sprawdzić protokół przed podpisaniem, że został sporządzony rzetelnie oraz zgodnie ze stanem faktycznym.
 
5) Reklamacje na uszkodzenia w transporcie rozpatrywane są niezwłocznie, najpóźniej w ciągu siedmiu dni.  
 
Obsługa Sklepu poczta@kwasek.pl
tel. (15) 832 08 47 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl